Wij helpen je graag…
Veel gestelde vragen
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Ja dat kan mits jouw bestelling nog niet is gemaakt en/of is verzonden. Wil jij je bestelling wijzigen? Neem dan contact met ons op! Houd hierbij je ordernummer bij de hand.
Jouw chocoladepakketje is in goede handen bij Post NL. Mocht de gelukkige ontvanger niet thuis zijn, dan probeert de postbode het bij de buren. Zijn de buren ook niet thuis, dan probeert de postbode het de volgende dag opnieuw. De ontvanger krijgt hiervan bericht.
Heb je per ongeluk het verkeerde verzendadres ingevuld en wil je dit wijzigen? Geen zorgen! Dat kan, mits jouw bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op met ons en vermeld hierbij je ordernummer.
Hoe lang is de chocolade houdbaar?
Onze bonbons zijn zes weken houdbaar, mits je ze op de juiste manier bewaart.
In ons blog leggen we haarfijn uit hoe jouw chocolade het langst lekker blijft!
Veel gestelde vragen van bedrijven
Kan ik zelf een verpakking ontwerpen?
Ja, dat kan! Niet alleen kun je jouw luxe chocoladgeschenken zelf samenstellen, maar ook zelf ontwerpen. Maak gebruik van ons ontwerpsjabloon en ontwerp je eigen verpakking. Ben je niet zo creatief? Geen zorgen! Onze creatieve duizendpoten helpen je graag.
Ja, bij ons kunnen bedrijven kunnen per factuur betalen. Bij het afrekenen kun je aangeven dat je per factuur wilt betalen. Nadat wij jouw bedrijf checken en goedkeuren, ontvang je de bevestiging van jouw bestelling per e-mail. Geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Ik wil chocolade verzenden naar mijn adressenbestand, kan dat?
Ja, dat is mogelijk. Bij een bestelling van 10 chocoladegeschenken of meer, kun je gebruikmaken van onze verzendservice. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is een excelbestand met adressen bij ons aanleveren.
Meer weten? Lees hier alles over onze chocolade verzendservice.
Neem contact met ons op…
Heb je vragen over je bestelling? Vermeld dan ook je bestelnummer zodat we je sneller kunnen helpen.
[caldera_form id=”CF5b9127e0b5c90″]
Liever telefonisch contact?
Bel 0528 522132
en houd je ordernummer bij de hand.
Ons adres
Chocoladebezorgd B.V.
A.G. Bellstraat 27A
7903AD Hoogeveen
Telefoon: 0528-522132
E-mail: klantenservice@chocoladebezorgd.nl
KVK: 83200827
BTW NR: NL862766904B01
Klantenservice
Je kunt onze klantenservice bereiken op de volgende dagen en tijdstippen:
Maandag 09:00-17:00
Dinsdag 09:00-17:00
Woensdag 09:00-17:00
Donderdag 09:00-17:00
Vrijdag 09:00-17:00
Zaterdag Gesloten.
Zondag Gesloten.
Op de volgende (feest)dagen is onze klantenservice gesloten:
Maandag 18 april 2022
Woensdag 27 april 2022
Donderdag 26 mei 2022
Maandag 6 juni 2022
Maandag 26 december 2022