Wij helpen je graag...

Veel gestelde vragen

Ja dat kan mits jouw bestelling nog niet is gemaakt en/of is verzonden. Wil jij je bestelling wijzigen? Neem dan contact met ons op! Houd hierbij je ordernummer bij de hand.

Ja, dat is mogelijk! Je kunt tijdens het bestelproces in de stap ‘afrekenen” jouw gewenste bezorgdatum kiezen. Indien je jouw bestelling voor 12:00 uur plaatst dan zorgen wij samen met Post nl ervoor dat jouw chocolade er op de eerst volgende leverdag is. Post Nl streeft erna om het overgrote deel van haar poststukken binnen 24 uur te bezorgen. De bezorging zal dus 1 dag na verzending plaats vinden, echter kunnen wij dit niet garanderen.

Jouw chocolade pakketje is in goede handen bij Post NL. Mocht de gelukkige ontvanger om wat voor redenen niet thuis zijn dan probeert de postbode het bij de buren. Zijn de buren ook niet thuis dan zal het pakketje op de eerst volgende dag opnieuw worden aangeboden. De ontvanger krijgt hiervan bericht.

Heb je per ongeluk het verkeerde verzendadres ingevuld en wil je dit wijzigen? Dat kan mits jouw bestelling nog niet is verzonden. Neem z.s.m. contact met ons op en vermeld hierbij je ordernummer.

Neem contact met ons op...

Reactietijd: Gemiddeld de eerstvolgende werkdag

0528-522132

Maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00

info@chocoladebezorgd.nl

Reactietijd: gemiddeld de eerstvolgende werkdag

Bezoekadres

Chocoladebezorgd.nl | Schutstraat 33 | 7907CA | Hoogeveen

Nederland en België

Geleverd in Nederland en België

100% tevredenheidsgarantie

Snelle klantenservice

Altijd origineel en persoonlijk

Originele en persoonlijke chocolade cadeaus

Veilige betalen

Ideal, Creditcard en Paypal