Wij gaan ervan uit dat jij superblij en tevreden bent met je bestelling, maar het kan natuurlijk voorkomen dat onze chocolade toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. In dat geval heb jij het recht om je binnen 14 dagen te bedenken en je bestelling te annuleren, zonder dat je daarvoor een reden opgeeft. De bedenktijd van 14 dagen gaat in vanaf het moment dat jij je volledige bestelling ontvangt.
Wil jij een product retourneren? Je mag je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen naar ons. Om het volledige bedrag terug te kunnen ontvangen, stuur je de bestelling onbeschadigd en onaangebroken aan ons retour. Is je bestelling aangebroken en/of beschadigd, dan ben je als klant daarvoor verantwoordelijk en kunnen wij het (volledige) bedrag niet terugstorten. Wanneer je het product beschadigt en toch wilt retourneren, brengen wij daarvoor de kosten in rekening. Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terug, na ontvangst van de retouraanvraag. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je kunt aantonen dat je de producten terugstuurde. Bestelde je meer dan één product en wil je slechts één van de bestelde producten retourneren, dan storten we enkel de kosten terug voor het geretourneerde product. De kosten van het retour sturen van je pakketje zijn voor jouw eigen rekening. Je ontvangt het bestelde bedrag terug van ons via hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij je bestelling plaatste, tenzij je uitdrukkelijk kiest voor een andere methode. Voor een dergelijke terugbetaling brengen wij geen kosten in rekening.
Vanaf het moment dat je ons laat weten dat je een product wilt terugsturen en/of van de aankoopt wilt afzien, heb je 14 dagen de tijd om het product retour te sturen of aan ons te overhandigen. Je bent op tijd wanneer je het product terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
Heb je een vraag over je bestelling en/of over het retourneren van een product? Neem dan contact op met ons via klantenservice@chocoladebezorgd.nl of bel naar 0528 522132 en houd je ordernummer bij de hand, zodat we je snel kunnen helpen.
Wil je afzien van de aankoop? Maak dan gebruik van het Europees modelformulier voor herroeping om dat aan ons te laten weten. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
Retouradres:
Chocoladebezorgd B.V.
A.G. Bellstraat 27a
7903 AD Hoogeveen