Wij gaan ervan uit dat jij superblij en tevreden bent met je bestelling, maar het kan natuurlijk voorkomen dat onze chocolade toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. In dat geval heb jij het recht om je binnen 14 dagen te bedenken en je bestelling te annuleren, zonder dat je daarvoor een reden opgeeft. De bedenktijd van 14 dagen gaat in vanaf het moment dat jij je volledige bestelling ontvangt.
Wil jij een product retourneren? Je mag je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen naar ons. Om het volledige bedrag terug te kunnen ontvangen, stuur je de bestelling onbeschadigd en onaangebroken aan ons retour. Is je bestelling aangebroken en/of beschadigd, dan ben je als klant daarvoor verantwoordelijk en kunnen wij het (volledige) bedrag niet terugstorten. Zodra je geretourneerde bestelling bij ons binnenkomt, zorgen wij dat we het volledige aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terugstorten op je rekening. Bestelde je meer dan één product en wil je slechts één van de bestelde producten retourneren, dan storten we enkel de kosten terug voor het geretourneerde product. De kosten van het retour sturen van je pakketje zijn voor jouw eigen rekening. Je ontvangt het bestelde bedrag terug van ons via hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij je bestelling plaatste, tenzij je uitdrukkelijk kiest voor een andere methode. Voor een dergelijke terugbetaling brengen wij geen kosten in rekening.
Wil jij een product retour sturen? Neem dan contact op met ons via klantenservice@chocoladebezorgd.nl en stuur het ingevulde retourformulier mee. Je ontvangt van ons een bevestiging.
Retouradres:
Chocoladebezorgd B.V.
A.G. Bellstraat 27a
7903 AD Hoogeveen