Neem contact met ons op

Informatie

Vragen over ons product of service? Neem dan contact met ons op. Wij streven er na om binnen 24 uur antwoord te geven.

Ons adres

Schutstraat 33
7907CA Hoogeveen
Email: info@chocoladebezorgd.nl
K.V.K. 63855119

Bel ons: 0528-522132

Veel gestelde vragen

Bestellen

Tot hoe laat kan ik bestellen?

Tot hoe laat kan ik bestellen?

Je kunt bij ons tot 12:00 uur bestellen voor bezorging de volgende dag. Tevens bieden wij de mogelijkheid om een andere bezorgdag te kiezen bij het afrekenen.

Besteldag Verwachte* bezorgdag
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag & Zondag Dinsdag

* Alles chocolade cadeaus worden bezorgd door Post NL. Zij streven erna om alle pakketjes de volgende werkdag te bezorgen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja dat kan mits jouw bestelling nog niet is gemaakt en/of is verzonden. Wil jij je bestelling wijzigen? Neem dan contact met ons op! Houd hierbij je ordernummer bij de hand.

Bezorging

Kan mijn bestelling op een bepaalde datum verstuurd worden?

Kan mijn bestelling op een bepaalde datum verstuurd worden?

Ja, dat is mogelijk! Je kunt tijdens het bestelproces in de stap ‘afrekenen” jouw gewenste verzenddatum kiezen. Indien je jouw bestelling voor 12:00 uur plaatst dan zorgen wij samen met Post nl ervoor dat jouw chocolade er op de eerst volgende leverdag is. Post Nl streeft erna om het overgrote deel van haar poststukken binnen 24 uur te bezorgen. De bezorging zal dus 1 dag na verzending plaats vinden, echter kunnen wij dit niet garanderen.

Wat zijn de bezorgkosten?

Wat zijn de bezorgkosten?

Al onze chocolade versturen wij als pakketje. Dit doen wij met Post NL. De kosten hiervoor bedragen €4,95 per adres.

 

Wie bezorgt mijn pakketje?

Wie bezorgt mijn pakketje?

Jouw chocolade pakketje is in goede handen bij Post NL. Mocht de gelukkige ontvanger om wat voor redenen niet thuis zijn dan probeert de postbode het bij de buren. Zijn de buren ook niet thuis dan zal het pakketje op de eerst volgende dag opnieuw worden aangeboden. De ontvanger krijgt hiervan bericht.

 

Help, de ontvanger is niet thuis

Help! de ontvanger is niet thuis

Staat de postbode voor een dichte deur? Dan probeert de postbode het eerst bij de buren. Ook daar niemand thuis? Dan probeert de postbode het de volgende dag opnieuw. De gelukkige ontvanger ontvangt hiervan een briefje in de bus. Wordt het pakket geweigerd door de ontvanger? Dan zal de postbode deze weer mee terug nemen. Chocoladebezorgd kan hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden. Chocoladebezorgd zal hiervoor contact opnemen met de verzender en kijken naar een passende oplossing.

 

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Hoe kan ik betalen?

Bij ons kun je op verschillende manieren betalen. Bij het afrekenen heb je de mogelijkheid om te betalen met: iDeal, Creditcard, Paypal of voor Belgische klanten met Mister Cash.

Voor bedrijven bestaat er de mogelijkheid om achteraf te betalen per factuur. Na onze goedkeuring ontvangt je van ons een bevestiging dat jouw bestelling in behandeling is genomen.

 

Wordt er een factuur meegestuurd?

Wordt er een factuur meegestuurd?

Wij versturen nooit een factuur van je bestelling mee met het chocolade cadeau. Per e-mail ontvang je van ons een factuur van je bestelling. Mocht je deze niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

 

Zakelijk bestellen

Kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Ja dat kan! Ook bedrijven kunnen bij ons terecht voor een prachtig relatiegeschenk of voor een leuk chocolade cadeau voor een medewerker. Je kunt hierbij je chocolade een extra leuke uitstraling geven door er je logo aan toe te voegen. Deze drukken op een chocolade schildje en decoreren die op jouw chocolade.

Kan ik per factuur betalen?

Kan ik per factuur betalen?

Ja bedrijven kunnen wij ons per factuur betalen. Bij het afrekenen kun je aangeven dat je per factuur wilt betalen. Nadat jouw bedrijf door is goedgekeurd ontvang je de bevestiging van jouw bestelling. Geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Kunnen jullie de geschenken naar meerdere adressen sturen?

Kunnen jullie de geschenken naar meerdere adressen sturen?

Ja dat is mogelijk. Voor zakelijk klanten bieden wij de mogelijkheid om chocolade cadeaus per adres te versturen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een excel bestand met adressen bij ons aan te leveren. Meer informatie? Neem contact met ons op!