Heb je een vraag over je bestelling, een betaling of de bezorging van je pakketje? Wil je weten of en hoe je zakelijk chocolade kunt bestellen? Wellicht staat het antwoord op jouw vraag tussen onze Veel gestelde vragen. Staat de oplossing hier niet tussen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Waarmee mogen we je helpen?
Bestellen & bezorgen
Onze chocolade kun je op werkdagen tot 17:00 uur bestellen, zodat wij je bestelling dezelfde dag versturen.
Bij het afrekenen kies je zelf een verzenddatum, handig!
Ja dat kan, mits jouw bestelling nog niet is gemaakt en/of is verzonden. Wil jij je bestelling wijzigen? Neem dan contact op met ons en houd je ordernummer bij de hand.
In 98% van de gevallen, komt de postbode de volgende (werk)dag langs bij de ontvanger, ook op zaterdag. Bij het plaatsen van je bestelling, kies je zelf een verzenddatum. Let op: dit is de datum waarop wij jouw bestelling versturen naar de ontvanger.
Helaas hebben wij geen invloed op de levertijd en kunnen wij een bezorgdatum niet garanderen, houd je track & trace goed in de gaten!
Wij versturen jouw bestelling als brievenbuspakketje met PostNL. Bestel je meer dan één product of stuur je een cadeautje naar België of Duitsland? Dat verzenden wij je bestelling als pakket met DHL.
Verzendkosten PostNL: €3,50
Verzendkosten DHL: €6,95
Verzendkosten DHL DE: €10,94
Verzendkosten DHL BE: €6,95
Verzendkosten koelpakket: €6,95
Ja zeker kan dat! Bij een temperatuur van 24 graden of warmer, adviseren we om te kiezen voor de gekoelde verzendmethode. Wij versturen je bestelling als pakketje en voegen een coolpack toe, zodat je chocoladecadeau netjes en heel aankomt bij de ontvanger.
De verzendkosten voor een pakket met coolpack bedragen €6,95.
Staat de postbode voor een dichte deur? Dan probeert hij het eerst bij de buren. Ook daar niemand thuis? Dan probeert de postbode het de volgende dag opnieuw. De ontvanger ontvangt hiervan een briefje in de bus. Wordt het pakket geweigerd door de ontvanger? Dan zal de postbode deze weer mee terug nemen en retour sturen naar ons. Zodra wij het pakketje ontvangen, nemen wij contact op met je.
Onze bonbons zijn zes tot acht weken houdbaar, mits je ze op de juiste manier bewaart.
In ons blog leggen we haarfijn uit hoe jouw chocolade het langst lekker blijft!
Betalen
Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen. Bij het afrekenen kun je kiezen uit betaling via iDeal, creditcard, PayPal en voor Belgische klanten Bancontact of Mister Cash.
Als particuliere klant kun je bestellingen niet betalen per factuur. Bestel je een chocoladecadeautje namens een bedrijf? Dan kun je een zakelijk account aanvragen, zodat je bestellingen per factuur kunt betalen.
De factuur van je bestelling versturen we enkel digitaal, naar het opgegeven e-mailadres. Bij het pakketje die we versturen, zit geen factuur of bestelbevestiging. We versturen enkel het chocoladecadeautje.
Alle genoemde prijzen zijn inclusief 9% btw
Zakelijk bestellen
Ook als bedrijf kun je bij ons terecht voor een heerlijk chocoladegeschenk. Een luxe en origineel relatiegeschenk voor Pasen, Sinterklaas of Kerst!
Vraag een zakelijk account aan voor onze webshop, zodat je een enkele ontvanger een cadeautje kunt sturen die je per factuur betaalt. Wil je meer dan tien ontvangers verrassen? Maak dan gebruik van onze verzendservice en vraag een vrijblijvende offerte aan, op maat gemaakt voor jouw wensen.
Ja, dat kan! Personaliseer een doosje bonbons en ontwerp je eigen cadeauverpakking. Ga aan de slag met ons ontwerpsjabloon en plaats bijvoorbeeld een logo met leuke boodschap op de verpakking. Een originele én lekkere manier om iemand te bedanken, feliciteren of succes te wensen.
Wil je meer dan tien ontvangers verblijden met een origineel chocoladegeschenk? Maak dan gebruik van onze verzendservice: download ons adressenbestand, vul deze in met de gegevens van de ontvangers en stuur het bestand mee met je bestelling naar sales@chocoladebezorgd.nl.
Als zakelijke chocoladeklant kun je bestellingen betalen per factuur. Bestel je via de webshop met een zakelijk account, dan kun je bij het afrekenen kiezen voor de betaaloptie per factuur. Plaats je een (grote) bestelling via e-mail, dan ontvang je achteraf een digitale factuur in je mailbox.